Produkty pro pás pro (365)

Ozubená Kola Řemenu

Ozubená Kola Řemenu

Ozubená kola rozvodového řemene
Plochý řemen

Plochý řemen

Ploché řemeny nabízejí široké spektrum použití a poskytují bezúdržbovou a tichou alternativu.
Pánský Džínový Pásek

Pánský Džínový Pásek

Džínový pásek, černý 4 cm široký seřazený podle délky Hmotnost: cca 0,17 kg Materiál: 100% PU
easy drive® rozvodové řemeny

easy drive® rozvodové řemeny

Pásy pro časování easy drive® mohou být vyrobeny z kompletní řady polyuretanových a neoprenových časovacích pásů: v otevřených délkách, nekonečně svařovaných, pro formové pásy, nekonečné Flex nebo široké časovací pásy, téměř v jakékoli délce a šířce. Směrové vedení, s drážkou v zubu, je buď již integrováno do časovacího pásu během výroby, nebo přidáno později. Tyto časovací pásy vykazují stejné vlastnosti jako standardní časovací pásy. Navíc však zabraňují axiálnímu pohybu a vedení bez vůle zajišťuje vysokou směrovou stabilitu. Výhody • Univerzální použití místo přírubových kladek nebo speciálních vedení zubových pásů • Lze použít s jakýmkoli tvarem zubu nebo roztečí pásu • Lze kombinovat s jakýmkoli materiálem – ocel, hliník, šedá litina nebo plasty • Pro polyuretanové a také pro neoprenové časovací pásy • Maximální směrová stabilita, bez boční vůle, nepřesného chodu nebo odchylky
Pásová bruska - HBH 200 - Brusný rameno lze otáčet o 360°. Pro šířky pásu 8, 15 a 20 mm.

Pásová bruska - HBH 200 - Brusný rameno lze otáčet o 360°. Pro šířky pásu 8, 15 a 20 mm.

Není to jen rychlá výměna pásu, která dělá tuto pásovou brusku tak jedinečnou. Z plochého broušení s teleskopickým ramenem je možné přejít na bodové broušení na gumovém válci s pevným brusným ramenem. To je velmi snadné realizovat pomocí zajišťovacího šroubu. Kromě toho je stroj, podle potřeby, dodáván s brusnými rameny v přímém a úhlovém provedení pro šířky pásů 8, 15 nebo 20 mm. Výměna je zcela bezproblémová a nevyžaduje velké úsilí. Spotřeba vzduchu [l/min]:500 Ovládání:pneumatické Typ:pás Další vlastnosti:brusné zařízení
Kulaté Pásy

Kulaté Pásy

Svařitelné kulaté pásy vyrobené z PU a TPE jsou k dispozici v různých tvrdostech Shore a průměrech pro dopravu a přenos energie. Mnoho pásů je schváleno pro styk s potravinami (FDA/EC/USDA) a mají různé speciální vlastnosti pro obzvlášť náročné aplikace (např. antistatické, nízkoteplotní, UV odolné, nízká prodloužení, detekovatelné kovem). Typické průmyslové odvětví zahrnují potravinářství, logistiku, tisk a papír, balení, stavební materiály a mnohem více.
Páskové pásy

Páskové pásy

Jejich protiskluznost činí pásy zvlášť vhodnými pro malé a objemné produkty, jako jsou tašky.
Spojovací pás

Spojovací pás

Číslo položky: 4138-A - Opasek 4,0 cm Hladká Hovězí Kůže s Antickou Koženou Sponou
Ploché řemeny a strojní pásy

Ploché řemeny a strojní pásy

Ploché řemeny jsou nezbytné prvky pohonné techniky.
Pásový dopravník

Pásový dopravník

Pásové dopravníky se preferují, když má dopravovaný materiál různé rozměry nebo nerovný podklad. Podle požadavků na dopravovaný materiál vybíráme typ pásu a jeho povrch. Rámová konstrukce: eloxovaný TT-hliníkový profilový systém nebo ocel Dopravní pás: hladký, strukturovaný, s přítlačnými prvky, FDA Pásová odvodnění: klouzavé, válcové na ocelovém, nerezovém plechu nebo válcích Průměr bubnu: 10 mm - 200 mm, řezná hrana Pohon: přes třífázový převodový motor nebo bubnový motor, pohon na hlavě nebo uprostřed Dopravní rychlost: volitelná
Dopravní pás

Dopravní pás

Svařovaný dopravník
Dopravní Pásy

Dopravní Pásy

Metallové dopravníky z teplu odolného materiálu. Drátový dopravník, drátěný pletený pás, pás pro procházející pec, úzký spirálový článek, pletený pás, pás pro žíhací pec, pás pro pájecí pec. Dopravní pásy, spirálové pletené pásy, kovové dopravníky, drátové pásy a také pecní pásy nebo drátové dopravníky z milánského pletení se používají v průmyslu všude tam, kde je třeba přepravovat nejmenší součásti, jako jsou například součásti hodin nebo mikromechaniky. Speciálně pro použití v žíhacích pecích vyrábíme naše pecní pásy také z materiálů odolných proti rzi a teplu. Jako specialista na vysoce kvalitní milánské pleteniny VYROBENÉ V NĚMECKU vyrábíme naše dopravní pásy podle stejných vysokých standardů kvality jako naše milánské pleteniny z drahých kovů pro šperkařský a hodinářský průmysl. D-Bádensko-Württembersko: D-Bádensko-Württembersko
Pohonový řemen

Pohonový řemen

Kulaté pásy Ploché pásy Speciální pásy
Klouzavý Pásový Dopravník

Klouzavý Pásový Dopravník

Gleitgurtový dopravník se v zásadě skládá z pohonného rámu a běhounů (2- nebo víceřadých) s jednou překlápěcí/napínací stanicí pro napnutí pásu. Pásy jsou vedeny na kluzných plochách z oceli nebo plastu (vysoká odolnost proti opotřebení a antistatické), které jsou šroubovány mezi dvěmi ohnutými plechovými bočnicemi. Na spodní straně jsou upevněny U-profily s nastavovacími nohami, které dokončují nosnou konstrukci. Dopravní pásy mají speciální kluznou vrstvu, která snižuje tření při vedení pásu.
V-Přepravní pás

V-Přepravní pás

Dopravníky se používají při meziskladování, přívodu nebo odvodu v montáži, stejně jako při propojení přívodních komponentů, pracovních míst a strojů. Náš vyvinutý V-pás je speciální formou dopravníku. Používá se k přívodu a odvodu rotačně symetrických výrobních dílů. Ideální např. pro průchozí broušení. Možné spektrum dílů od Ø 2 mm - Ø 30 mm Následující provedení jsou k dispozici: Výška bočnice 25 mm = 750 mm / 1000 mm Výška bočnice 50 mm = 750 mm / 1000 mm Na přání s přítlačným zařízením, které zabraňuje převrácení dílů. Kromě toho může být V-pás také dodán s monitorováním hladiny, aby se šetřil pás a předchozí přívod. Na požádání rádi vyrobíme váš individuální V-pás. Speciální délky na vyžádání.
10 - Varianty popruhů

10 - Varianty popruhů

Každý typ přepravního zboží vyžaduje popruh se speciálními vlastnostmi nebo vzhledem. K dispozici je široká škála variant a kombinací. Ať už s příčnými nebo podélnými výstupky, přihrádkami nebo hladkým či strukturovaným povrchem, olejovzdorný nebo v souladu s FDA - každý popruh je vyráběn individuálně, aby splnil přepravní úkol. Navštivte náš internetový obchod "www.transportgurt.de", abyste si svůj popruh mohli snadno a rychle objednat.
Zubové řemeny TN10 a TN15 - bezvůlové přesné pohony s roztečí 1 a 1,5 mm

Zubové řemeny TN10 a TN15 - bezvůlové přesné pohony s roztečí 1 a 1,5 mm

S našimi ozubenými řemeny TN10 a TN15 můžete realizovat nejen nejmenší pohony (od Ø 4,8 mm), tyto řemeny jsou polygonové a bez vůle pro nejvyšší přesnost. Tyto speciální ozubené řemeny jsou k dispozici s dělením 1,0 a 1,5 mm. Protože tyto řemeny nemají vůli, mohou být úhly vysoce přesně rozlišené. Typické oblasti použití jsou v mini pohonech nebo v vysoce přesných polohovacích pohonech. Dostupné rozměry jsou: TN10 - TN15 Dělení: TN15 - 1,5 mm Délka řemene: 37,5 mm - 1242 mm
HUMMEL® - Pásová bruska a frézka na dřevěné povrchy

HUMMEL® - Pásová bruska a frézka na dřevěné povrchy

Celosvětově: známý, používaný a obdivovaný po celém světě! HUMMEL® je výkonný, efektivní a spolehlivý. Díky optimálnímu odsávání prachu můžete pracovat téměř bez prachu. Sofistikovaná a odolná technologie pro dokonalé broušení spolu s obrovskou výkonností činí HUMMEL® nepopiratelnou jedničkou mezi stroji na broušení dřevěných podlah. Přesvědčuje řemeslníky po celém světě již více než půl století. Je zároveň výkonný a snadno ovladatelný a udržovatelný. Jak výměna brusného pásu, tak demontáž stroje jsou extrémně jednoduché. HUMMEL® lze objednat s nebo bez výkonného LED pracovního světla. Aplikace s HUMMEL®: Belt sander HUMMEL® se používá především pro broušení dřevěných podlah. Umožňuje přesné a ekonomické broušení jak malých, tak velkých ploch. Jednofázový AC motor: 230 V / 2,2 kW Potřebná pojistná ochrana: alespoň 16 A Šířka brusného válce: 200 mm (přibližně 7,9”) Rychlost brusného válce: přibližně 2400 1/min (ot/min) Rozměr brusného pásu: 200 x 750 mm (přibližně 7,9” x 29,5”) Celková hmotnost stroje: 79 kg (přibližně 174 lbs)
Kontaktní disky a vodicí válce pro pásové broušení

Kontaktní disky a vodicí válce pro pásové broušení

Gumový povrch, hladký a drážkovaný, pěnový povrch, hladký a drážkovaný, lamelový povrch, opětovné pokrytí použitých kontaktních disků
Šroubový kompresor ALMiG Série BELT XP

Šroubový kompresor ALMiG Série BELT XP

Robustní a spolehlivý šroubový kompresor od 4 do 37 kW s průtoky 0,48 - 6,30 m³/min.
Řetězový dopravník, Řetězový pás

Řetězový dopravník, Řetězový pás

Itek řetězový dopravník byl speciálně navržen pro přepravu farmaceutických obalů, jako jsou například ampule. Výhody Přeprava bez zácpy Přeprava stojících nebo ležících produktů Žádná nebezpečná místa Nezávislé na designu přepravovaného zboží Variabilní nastavení výstupu Nastavitelné boční vedení Flexibilní v uspořádání Snadné čištění Možnost středového pohonu
Plochý pásmový filtr Typ ABF

Plochý pásmový filtr Typ ABF

Úspěšně se tento systém používá k čištění chladicích a mazacích kapalin, jako jsou emulze, tenkovrstvé obráběcí oleje v kovozpracujícím průmyslu, nebo také pro mnoho čisticích kapalin. Oblasti použití - Broušení - Vrtání - Soustružení - Frézování - Honování - Eroze - Chladicí voda - Valcování - Tažení (drátové profily trubky) - Předfiltrace před ultrafiltrací - Odvodnění kalu nebo čištění odpadních vod - Čištění odmašťovacích a odlakovacích lázní Rozhodujícím faktorem pro použití je malá prostorová náročnost, příznivý poměr cena/výkon a mimořádně robustní konstrukce. U menších typů filtrů není potřeba čerpací zařízení. Znečištěná kapalina proudí přímo z výtoku stroje do vstupní oblasti pásového filtru. V oblasti čištění odpadních vod se tento systém často používá jako předfiltr před skutečnou ultrafiltrací. Výhodou filtru je jeho zcela automatický a nepřetržitý provoz.
Ploché Pásové Kartáče (BFR)

Ploché Pásové Kartáče (BFR)

Nezbytné při příčném čištění dopravníků a při přepravě zboží všech druhů. Mink ploché pásové kartáče jsou dodávány buď konečné, nebo nekonečné v osvědčené kombinaci materiálů: vysoce kvalitní chromová kůže jako běžná strana, polyamidová vložka pro napínání a navíc další ochranná vrstva. Pro všechny okolní podmínky (např. oleje, tuky, chemikálie, špína a vlhkost) jsou k dispozici vhodné pásy a vláknové materiály. Vaše výhody: • Perfektní kombinace materiálů • Individuální štětinování a kvalita vláken pro specifické použití • Spolehlivá přeprava zboží všech druhů • Ideální pro příčné čištění dopravníků a mnohem více
Ozubená řemenice

Ozubená řemenice

Zpracování: Frézování ozubených kol až do průměru 630
Řetězový pásový dopravník

Řetězový pásový dopravník

Gliederbandové dopravníky jsou vhodné pro transport třísek z jednotlivých strojů nebo celých výrobních oblastí. Nepřetržitý ocelový řetěz s překrývajícími se bočními stěnami je tažen pomocí oboustranně namontovaných řetězových dopravníků skrze uzavřený ocelový plechový kryt. Transportovaný materiál padá na horní trum a je z něj dopravován na místo vykládky. Kontura krytu, která překrývá boční stěny, zabraňuje pronikání třísek do prostoru řetězů. Pohon je zajištěn šnekovým převodovým motorem, který je nasazen na hřídel pohonu a je chráněn elektronickou ochranou proti přetížení (volitelně).
Vakuový pásový filtr

Vakuový pásový filtr

Vakuový pásový filtr filtruje médium pomocí podtlaku, který se vytváří v vakuové nádrži. Možnost provozu s nekonečným pásem nebo filtračním rounem. Vhodný pro odvodnění kalu. Vakuový pásový filtr (VBF) se používá k filtraci kapalin a odvodnění kalů. Na rozdíl od hydrostaticky pracujících filtrů probíhá filtrace gravitačně s dodatečnou vakuovou podporou, což umožňuje dosáhnout vyšších průtokových výkonů a zlepšeného odvodnění filtračního koláče. V závislosti na aplikaci se používají filtrační rouno nebo nekonečné filtrační pásy. V mnoha aplikacích nabízí vakuový pásový filtr efektivní alternativu k pásovým nebo komorovým filtrům a také k centrifugám.
Borec B63 s řemenovým pohonem

Borec B63 s řemenovým pohonem

Převodem pomocí klínového řemene mezi motorem a vřetenem je otáčková rychlost téměř volně generovatelná, avšak není plynule nastavitelná. B 63/125 může být dodána s patentovaným systémem pro rozpoznávání přepínání posuvu a rychlého chodu, aniž by bylo nutné nastavovat jakékoli dorazy nebo výstupky. Například mohou být automaticky rozpoznány jak úrovně vrtání, tak i mezery profilových materiálů. Díky tomu se dosahuje mnohem kratších časů vrtání než u tradičních vrtacích jednotek. Další zvláštností je, že olejový brzdový válec může plně využít zdvih vrtací jednotky jak v posuvu, tak v rychlém chodu. (Ve standardním provedení pomocí nastavitelného dorazu, nebo - za příplatek - jako přepínání rychlého posuvu.) Na vrtací jednotku lze bez velkého úsilí kdykoli namontovat další válec, například pokud u vícevřetenových vrtacích hlav není dostatečná vrtací síla.
GAMMA CNC stroj na broušení svárů - 3osý CNC stroj na broušení svárů a profilaci hran

GAMMA CNC stroj na broušení svárů - 3osý CNC stroj na broušení svárů a profilaci hran

CNC řízený stroj pro pásové broušení a leštění svárů z nerezové oceli. Pásové broušení na kontaktním kole nebo na volné pásové jednotce je možné pro profilaci hran. Hrubá hmotnost: 4 tuny Délka brusného pásu: 3500 mm
Skupina 60 — Drátový dopravník

Skupina 60 — Drátový dopravník

Specifikace - zuby zesílené lamelami - pro šířky středového dílu od 900 mm jsou možné další zuby Třídílný dopravník pro filtrační zařízení, skládající se z centrálního drátěného článkového pásu se zuby po stranách a dvou vnějších drátěných pletacích pásech. Specifikace - zuby zesílené lamelami - pro šířky středového dílu od 900 mm jsou možné další zuby